Som rådgiver er jobben min å inspirere, øke kunnskapen og utfordre kundene mine

Strategi
Hvilke kanaler skal du velge? Hvem skal du snakke med? Og hvordan gjør du det? En strategi inneholder målgrupper, innholdsplaner og operative tips og triks som gir deg best synlighet. Her settes det klare målsetninger for markedsarbeidet og det legges premisser for bedriftens digitale kundeservice.

Intern workshop I 2020?
Jeg ønsker at du skal lykkes med din kommunikasjon i møte med kundene dine. Jeg ønsker å vise deg hvordan digitale løsninger kan skape verdifull interaksjon med kundene gjennom strategisk bruk av sosiale og digitale kanaler.
I en workshop jobber vi med å forstå hvordan teknologien og kanalene virker, kundens behov og markedet vi opererer i. Vi setter klare målsetninger og lager operative innholdsplaner.
For å lykkes må du ta eierskap over eget digitalt omdømme og hele bedriften må styre mot målene som er satt.
Målet for 2020 må være å skape ambassadører for bedriften
Lag innhold og kommunikasjon som tiltrekker seg de du ønsker å snakke med. Relevant merverdi og interaksjon over tid gir tillit og skaper varige relasjoner. Ambassadører for dine produkter og tjenester er et av de kraftigste markedsførings-tiltakene du kan få. Dagens kunde forventer en sømløs digital reise og forventningene vil alltid være å bli fornøyd.
Alle kan kjøpe seg et kult design, men ikke alle klarer å bygge et godt omdømme.
«Jeg hjelper årlig flere titalls bedrifter i workshop med å bruke sosiale medier effektivt, yte utsøkt kundeservice i digitale kanaler og å jobbe strategisk med omdømmebygging og innhold».
I møte med mennesker




Tanker om sosiale medier, hverdagen og livet som engasjert samfunnsborger og mamma
Bli med i nyhetsbrev-gjengen her :)