Hva betyr egentlig en sømløs og digital kundereise?

En sømløs og digital kundereise

 

Hva betyr egentlig en SØMLØS DIGITAL KUNDEREISE?

Jeg snakker med altfor mange som har deltatt på et mindre bra Webinar eller en livesending i disse dager hvor «alle» vil være på nett.

Men vi må ikke være på nett bare for å være på nett. Det er fortsatt det gode og relevante innholdet som er viktigst.

I tillegg er det ekstremt viktig å velge riktig verktøy og det må vi teste, teste og teste. Vi må mestre og velge den plattformen og det verktøyet som er riktig for målgruppen og budskapet vi skal levere.

Når jeg snakker med en som skulle delta på et webinar fra en advokat-bedrift som krevde at han hadde Skype for business konto - da gjør vi terskelen så høy og friksjonen så stor at bedriften vil tape stor deltagelse og momentum på sine budskap i sin bransje.

Relevant digital tilstedeværelse betyr å ta eierskap over og ha kontroll på det digitale innholdet i sin bransje. Du skal være eksperten som kundene tyr til når de trenger akkurat den kunnskapen eller kompetansen.

Flytter du fokus over på deltager/følger/kunde og gir dem skikkelig gode opplevelser på nett, vil de snakke om deg i lang tid.

Gjør terskelen lav og friksjonen så liten som overhodet mulig for å delta og engasjere seg i ditt innhold og tjenester.

En sømløs digital kundereise 👌🏻🤓

Close

50% Complete

Two Step

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.