Elise Landa, som har mange års erfaring som rådgiver innenfor bruk av sosiale medier, tok kursdeltakerne elegant gjennom gode råd og tips innen sosiale medier.
Det er ingen hemmelighet at mange trenger kunnskap om hvordan man kan bruke sosiale medier for å fortelle om sine merker. I løpet av kursdagen var det mange som fikk flere 'aah-ha' opplevelser og økte lysten på å bruke mer tid på kommunikasjon med kunder og verden, særlig via instagram.
-I sosiel medier er mottaker på jakt etter verdibasert budskap. Del budskapet inn i de fire F'er; festlig, faglig, fargerikt og følelser.
For å oppnå synlighet er det lurt å kommunisere via video, bruke riktige emojis og la bilder og videoer tale i størst grad for seg selv, tipser Landa deltakerne, og fortsetter:
-Legg ut poster jevnlig. Tør å by på deg selv og vis gjerne også litt hverdagslige situasjoner - følgerne dine hygger seg også med 'scener bak kamera' og utpakninger. Vær høflig og 'snill'; del andres innlegg, kommenterer med noe hyggelig og svar alltid på kommentarer du får på dine innlegg.
Deltakerne var så fornøyde med dagen og alle håper det kommer nye muligheter med kunnskapsøkning innen sosiale medier.
https://magasinetsko.no/sal-satt-some-pa-agenda-voksenopplaeringen
50% Complete
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.